Известие

Collapse
No announcement yet.

Работна температура на 2.4 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    май няма да минеш без сваляне

    смисъл гняста се трупа между двата радиатора и е добре да ги разкачиш за да има ефект от цялата процедура

    също така ако ти се занимава можеш да промиеш радиатора (с цвик )
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #47
      Това за цвика е много яко. Ако ви е кавяв цвета на казанчето, може да промиете системата с такъв. Сваля секъф котлен камък и т.н. налепи и накип по системата. Да поясна за температурата.... Миналия петък се гонихме с един ML по баира след Бучин проход към понор и колата вдигна почти 100. С бат Бобо като говорихме, каза че не е проблем самото ЕКУ вкючва перката на 96.5 градуса. А иначе в София държи леко в лево под 90. Но като погледнах радиатора тези дни се оказа че прилича на гробище за насекоми и секви други мизерий ...смятам тези дни да ги почистя. Пък после ще споделя дали има промяна в темпеатурата :P

      Comment


      • #48
        Решението!

        В събота посетих един сервиз за клими и се опитаха с водострука да чистят радиаторите. Нищо не стана!

        Хайде сваляне - един час двамата с брато. Абе тия талянци Трябва да се свали бронята, после фаровете, после гредата и най-накрая радиатора.

        Леле какво да видя Водния радиатор като го вдигнах към слънцето едвам се виждаше светлина. Никъде не се ронеше, няма течове, но целия беше покрит с нещо като паяжина.

        След старателно измиване и подкрепата на колегата 136, радиаторът светна.

        Поизчистих и този на климата.

        Сега вече нещата са добре, след като си отвори термоса, колата държи относително постоянна температура към 75-85 по стрелка. Вече на Бояна дори не пуска перките

        А каква клима дойде в купето!

        Comment


        • #49
          Re: Решението!

          Първоначално публикувано от Nikiboy
          .......... Трябва да се свали бронята, после фаровете, после гредата и най-накрая радиатора...............

          Колега водния радиатор не се ли вади навътре към двигателя

          Тази процедура е препоръчителна за всички автомобили купени на старо
          Fiat Punto 1.9 JTD
          Alfa Romeo 156 2.4 JTD
          sigpic

          Comment


          • #50
            Да, но е хванат с около 12 винта, които са отпред. Хващат го с този на климата+един въздухозаборник.

            също така има един горен тампон между гредата и радиатора - абе ....

            Нека пише ако някой му е намерил цаката. При мене се оказа, че и единия халоген е монтиран кофти.

            Comment

            Working...
            X